25 augusti

hohooo.. i fredags vare lite party på g, men det slutade inte speciellt lyckat! Vi var hos Michaelas farmor först, och förfestade lite, sminkade oss och allt det vanliga. Sen for vi till Maria :) och hon hade tagit fram godis, chips och allt möjligt :) så satt vi där på hennes inglasning och chillade lite åså. Lördagen vare lite mer party, haha och inte så lite. Vi var på pite crusing och så, var riktigt naaaajs måste jag ta och säga, lite vilda grabbar;) -men det gillar vi. (eller hur mickis!) 
Idag har det varit väldigt väldigt tråkig, har suttit i klassrummet och degat hela dagen typ planerat nå himla grejjs för spindagen. usch. Har sett mitt schema också och fyfan det kommer inte bli ett kul läsår. Allt sög. haha aja, nu ska jag inte vara så himla negativ. Ska ju kanske till mickis pickis ikväll för att hon är ensammen då jävlar;-) nä nu ska jag göra något vettigt.

PÖÖSS!

Kommentarer
Postat av: mickis

LÄTT att vilda grabbar är dom roligaste! vem gillar att spela tvspel på party lixom..? ;)

2008-08-27 @ 17:02:01
URL: http://michaelaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0