29 augusti

idag är det äntligen helg :-)
Har haft Spin-dagen idag, ganska så roligt faktiskt :) skulle gå på en tipsrunda och lite sånt smått och gott. Sen blev det en sväng på stan med Carro gumman, har inte varit med henne på evigheter. Var till och med roligt att bara gå på stan tillsammans. Efter ett tag kom Nathalie och joinade oss, så kilade iväg med henne, och började traska till bergnäset. Nu sitter jag bara här, och väntar på att det ska  bli min tur att hoppa in i duschen. Vi ska nämligen på lillan ikväll, då nathalies kusin ante och hans band ska spela :) kommer bli riktigt najs, helvete vad jag ska skrika! haha;p Och innan vi far ska vi äta fläskfile och potatisgratäng;) ska bli sjuuuuuukt gott. Hoppas att ni kommer ha en lika trevlig kväll som jag och mina brudar kommer:) - Jag, Nathalie och Michaela. Satan vilka pinglor alltså! heh.

Pöööösss

Kommentarer
Postat av: mickis

BLOGGA DÅ DITT SVIN :D

2008-09-16 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0