huh..

Har inte skrivit på hur länge som helst nu men nu ska jag sätta igång! Har sagt det förrut men nu är jag allvarlig... hoppas jag;)

Har börjat fundera på att skolan börjar snart. Det känns verkligen inte bra, tror aldrig att jag aldrig kommer orka med allt igen. Kommer måste plugga matte varenda dag som jag hatar, kommer bara gå omkring och vara allmänt less och helt utmattad hela tiden. Och jag orkar inte höra nå mer det alla säger.. "tänk positivt så går allt lättare", men det gör fan inte det. Inte med pluggningen för jag vet själv att jag har försökt tänka positivt hur många gånger som helst men det funkar inte, det är bara ett ständigt oroande av hur det ska gå, om jag ska klara mig i alla ämnen osv. Känns som att sommarlovet precis har börjat, har då inte vilat ut mig nå alls, snarare tvärt om! Men samtigt ånrgar jag inte att jag har rännt mycket och så, för hellre det än att ligga hemma och slöa och inte ha gjort någonting alls :) aja, måste försöka sluta tänka på skolan nu och njuta av dom sista veckorna.
Börjar bli riktigt trött nu, ska ta ett bad och se en film och mysa sen.

puusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0