16;e december

Idag har jag varit i sessionssalen på dagen och lyssnat på Spin3:orna då dom redovisade något projekt grejjs, dom var riktigt duktiga faktiskt och det var kul att få bli inbjuden och se måste jag ta och säga :) Men det är något med luften där inne som gör att man blir så sjukt trött, så stannade inte speciellt länge. Har suttit och försökt nöta in en massa frågor i huvudet nu, men det går verkligen inge bra, jag blir bara arg för att jag har så svårt att lära mig vissa saker. Men förhoppningsvis så ska det väl gå ;) Vill inte sitta här hemma och häcka vill vara med mina homies.. fan också ;) äh.. någon gång kan man vara hemma också.

Fick se Jullans naglar idag, hon har gjort nagelförlängning där uppe i shopping, och dom blev faktiskt fina :-) inte allt för långa, med franskmanikyr och ett svart mönster. Snajsigt ;) snart gör jag mina, den 29;e dagen efter min födelsedag!



Sådär tror jag att jag ska göra mina naglar på ett ungefär. Fina?:)

Nä.. nu ska jag sluta med allt snicksnack och fortsätta
 med frågorna och ta mig en kopp the :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0