17;e december

Idag besökte jag min mormor vilket var väldigt länge sen. Hon bjöd på gomiddag och vi satt och hade våra vanliga samtal om allt mellan himmel och jord, gick på lång promenix med vovven också. Lite senare har jag och michaela varit på storheden och shoppat lite, köpt lite roliga presenter :) Fast hann bara med att köpa till mami, köpte en bra sminkborttagning och en bodyscrub som luktade väldigt gott.  Har fortfarande många att köpa julklappar till och med min ekonomi så känns det inte så lockande.. Man vill ju kunna köpa riktigt fina och dyra saker, men så kan det inte alltid bli.. Ähh nog nöjer dom sig, det är ju ändå tanken som räknas ;) Nu ska jag slå på bastun och basta lite för första gången i nylägenheten:) -myspys

Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0