22;a december

haha i morse vaknade jag av att jag typ trodde att det var jordbävning men då var det Jon (Nathalies kille) som hade lyft upp ena änden av soffan som jag sov i och höll på så den skakade. haha, genast blev jag pigg och satte mig och började spela guitarhero som den spelnörd man är. Där vid halv 7 tänkte jag, Nathalie och Jon ta bilen in mot stan för att äta på Baanthai men nädu.. bilen startade inte, så vi fick ta bussen.. Käkade oxfile med potatisgratäng och grönpepparsås! Satan vad gott det är, helt sjukt : ) Efter en rejäl njutning av den super goda middagen så traskade jag hemmåt och nu har jag sett på en film och planerat med Michaela lite inför imorgon. Ska upp kl.9 imorgon så det är nog bäst att jag drar mig mot sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0