23;a december

Idag vaknade jag vid 9 det var otroligt jobbigt, släpade mig till duschen för att sen fara förbi min farbror och hämta lite julklappar : ) Sen hem igen, och väntade in besök, då kom Emelie från USA och hälsade på, var länge sen man träffade henne så det var kul faktiskt : ) Sen drog jag mig in mot stan för att shoppa dom allra sista julklapparna : ) Köpte silikonpanlappar till min farbror och morfar, dom önskar sig det! och rakvatten och choklad till min mormors gubbe. Ska nämligen fira jul imorgon med mammas släkt och med pappas släkt på riktiga julafton.  Så spännande att öppna paket, det är fan bland det absolut bästa jag vet ; ) haha. Ska upp tidigt imorgon igen, mormor min ville nämligen ha lite hjälp att förbereda maten till julbordet osv. Och självklart ställer man upp, snäll som man är ; ) nä klockan tickar, bäst att försöka somna nu.
 Nattinatti homies : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0