26;e december

Jag måste ta och säga att jag är nöjd över allt jag har fått i julklapp;) Det bästa var nog pengar för det är så sjukt behövligt just nu ;) det var ju då väldigt tur att jag fick det för den 29;e har jag nämligen bokat tid för nagelförlängning på Gossip :) typ 1000spänn blire :/ förbannat dyrt men lätt värt det. Imorgon ska jag färga håret och klippa mig, ska färga det brunt, typ lite ljusare än vad jag har nu, och sen typ den 29;e så ska jag färga det rött;) det blir party!

Den här kvällen ser inte ut att bli som väntad. Jag som var sugen på att hitta på något ;-) bara se film eller vad som helst men alla är ju typ bakis sen igår och pallar ingenting ;-) är helt ensammen hemma.. och det är verkligen inge kul. Jag är en sån person som i stort sett alltid vill ha folk omkring mig. Gillar helt enkelt inte ensamheten. Hm, Jonas var förbi tidigare med några filmer till mig så blir väl att ligga och se dom här.. Bara att ni klampar in om ni inte heller har något för er ; ) ska ta mig ett glas cola nu och ta täcket till soffan och mysa.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0