yo

Idag har det faktiskt tro det eller ej varit en riktigt bra dag!:) tänk att ni får höra det från mig har varit så mycket på vrången på sistone och klagat på allt. Men nä, nu ska jag skärpa mig.. inge kul att vara någon surjävel, varken för mig eller någon annan :o

Jag och Mickis kilade förbi på max och åt middag, sen har vi varit barnvakt en stund åt en söt liten tjej som heter Saga. Passade samtidigt på att kika på deras kattungar som föddes idag! och SJUKT söta var dom, smälte totalt. ska kanske ta en eller två utav dom. Det är ju alltid kul att ha en liten kattunge att mysa med, jag menar.. vem skulle tacka nej till det? gratis är dom dessutom;)

Ska ta en dusch nu, och sen lägga mig i min sköna nybäddade säng:)

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0