a moment like this

idag äre torsdag.. den här veckan har gått helt fort känns det som, det är ju fredag redan imorrn!:) Idag har man inte gjort så mkt, vart i skolan som vanligt.. och där hände det inget speciellt alls, men det var ändå en kul dag!:)Våran "vikarie" i svenska och samhälls är verkligen otroligt kul, hahaha jag frågade han vad "keff" betyder, bara för att jag ville höra hans förklaring han ba: jaa, om man ser det såhär... tror du att det är nån som står och posar helt fint, elr nån som ligger helt cp skadad i ett dike. HAHA,  man skrattar hela tiden! Fick sluta tidigare också för engelska läraren var sjuuuk! Så slapp glosförhöret!:D imorrn har jag sovmorgon ända tills 14.10 :) så ska sova ut, och sen fara in på stan och kika runt. kanske hittar mig något fint!=) Suuuck... skolan är dock lika jobbig fortfarande, känns som att det enda som finns nu är plugg, plugg och åter plugg. :(

På ett tag ska jag ta mig ett riktigt varmt bad, är så frusen. gud så skönt det ska bli! :)

peeace
/emmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0