clever;)

Igår skulle jag och Julia gå på stan, men självfallet så försov jag ju mig.. 3 timmar. Jag förstår verkligen inte hur jag kunde göra det för det hade ringt massvis av gånger både på hemtelefonen och i min mobil =/ Men ändå så låg jag kvar som en död ko och sov.. Var väl inne i drömmarnas värld;) Fick panik då jag vaknade och såg var klockan var, så kollade jag på min mobil och julia hade ringt 6ggr, för hon var ju i stan och väntade på mig. Vad duktigt utav mig! Så sprang upp och tog en snabb dusch, sen ringe Julia och sa att hon skule ta en buss hem till mig istället.. Så bara på en liten stund var Julia hos mig, hon spelade guitar hero;) trots allt så måste jag faktiskt säga det julia... du var fan bra;) Efter skolan var jag med min sweetypie Nathalie:) Vi for till Willys efter skolan och handlade lite grejjs till kvällen, då vi kom hem till henne började vi laga mat efter en liten stund. Kycklingfile´, pommes & en otroligt god ädelostsås. MMH!:) en utav mina favvo rätter från och med nu! Då vi hade ätit klart såg vi bara på tv åså, satt och pratade om i stort sett allt <3 Ikväll ska nathalie komma till mig, så ska vi äta här och sen får vi se vad vi hittar på senare ikv;) Kanske ska fara på en skotersväng;)<3

tjolllahey
emmas


Kommentarer
Postat av: nathalie

Sjukt nice helg med dig hjärtat!

2008-02-10 @ 18:03:17
Postat av: juliamånsson.

jag rockade som fan på gh! :D yeaaaah!

2008-02-14 @ 17:26:24
URL: http://juliaaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0