HAPPY

Imorgon har vi hjärt och lungläddning på skolan, vet inte om jag ska säga att det är positivt eller negativt. Men jag tror nog ändå att det kommer bli kul,  en sak som jag är säker på är att det kommer garanterat bli ett flertal skrattanfall iallafall, och det är ju positivt:) Har sovmorgon tills 8.50, men eftersom att man bor i kyrkbyn (dödsbyn)... så måste jag ta en buss som går 8.08. Känns inte speciellt lockande! Idag har jag haft en väldigt konstig dag:/ till en början så var jag jätte pigg och det kändes sosm att jag skulle kunna göra vad som helst, men sen då lunchen hade varit så vart jag helt död+att jag hade världens mensverk -vilket absolut inte gjorde saken bättre! Sista lektionen låg jag och halvsov mellan två stolar, då orkade jag verkligen inge mer. Tog bussen till min kära mormor efter skolan, där fick jag mat och fika och allt vad man kan tänka sig, var riktigt gott! :D  

BTW så fick jag veta världens bästa nyhet av min mamma tidigare idag... att jag trots allt får fara till stockholm under sportlovet med min vän nathalie;) ska bli så jädrans kul!:) kommer helt seriöst längta ihjäl mig! Men vi ska dock åka tåg, men det kommer nog gå bra. Då man är två äre nog inte så farligt!=) HOPPAS JAG! måste köpa en mp3 också att ha till tågresan, kommer svida men det behövs. Ett problem är att jag har väldans lite pengar just nu, har bara 500kr, men studiebidraget kommer snart. Jag måste börja ta och spara ordentligt till både stockholmsresan nu under sportlovet, den med klassen men även ifall vi ska fara utomlands så kmr jag ju måsta ha med mig pengar dit :/ kmr inte vara speciellt rik det är då ett som är säkert! Nu börjar jag bli lite trött, så ska ta och pallra mig till sängen. Nattinatti:D

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärt- och lungräddning är ju verkligen jätteviktigt. Men attans vad kul det såg ut när vi alla gjorde det samtidigt i takt till musiken! =D

2008-02-20 @ 14:39:36
URL: http://djrnh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0