PUBLICERAT AV NATHALIE!

Tänkte bara säga att Nathalie är bäst i hela världen. Jag önskar att alla var som henne, hon är min största idol av alla i hela världen. Ibland när hon frågar om jag vill umgås med henne så brukar jag bli så glad att jag pinkar ner mig. Det som jag beundrar mest är att hon är så himla coool. Ibland brukar jag skicka beundrarbrev till henne där jag förklarar hur himla bäst hon är! Dessutom har jag nu startat en fanclub, ni kan ju besöka den och bli medlemmar!!!!

www.nathaliesfanclub.com


image3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 


//emma s







Kommentarer
Postat av: nathalie

vad du ljuger! det är inte jag som skrivit det där :O ;)

2008-02-06 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0