Sjukling

jaa, självklart så har jag ju världens otur! Igår kväll kände jag att jag fick väldigt ont i huvet så kollade om jag hade feber och jovisst det hade jag! gick och la mig ganska tidigt för jag tänkte vila ut mig, men det gick rent åt helvete, gick verkligen inte att somna. Vaknade klockan 2 av att jag skakade i hela kroppen och mådde skit dåligt rent ut sagt! Så jag pallrade mig upp och proppade i mig alvedon, tog febern också och såg att jag hade 40 graders feber. Det kändes seriöst som att jag var påväg att dö eller nå :S Har nog aldrig varit såhär sjuk som jag är nu. Idag har jag bara varit hemma hela dagen och vilat, var på vårdcentralen en snabbis och tog lite prover och så för att se vad jag har för fel egentligen. Vid 5 ringde läkaren och sa att min pappa var tvungen att komma snabbt innan dom stängde och hämta ut penicilin åt mig, för jag har bakterier i blodet :S Om jag får säga det själv så tycker jag att det lät väldigt läskigt. Imorgon ska jag få svar på vad det kan vara för nån sjukdom jag har. HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen att det kommer hinna gå över tills på onsdag för då ska jag ju till sthlm. Nu ska jag gå och vila mig, är väldigt trött och febern börjar gå upp igen. Ha det bra, och hoppas att ni inte drabbas av samma sak!<3

Godnatt
/sjuklingen emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch vad tråkigt :(
krya på dig

2008-02-24 @ 23:00:10
URL: http://pingu.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0