stop and stare

Gårdagens kväll var riktigt nice faktiskt. Började med att jag och nathalie satt och spelade guitarhero och så, hade myspys. Efter ett tag kom Michaela förbi, så vi satt där och spelade på och småkollade lite på titanic. Så jävla bra film! En av mina favoriter, heltklart! Då Michaela skulle hem fick hon för sig att hon skulle gå ända till tuna sent på kvällen, så vi följde henne en bit men inte så långt, gick typ till halva bergnäsbron;> haha. Och jag gick runt där och var as rädd hela tiden, för vi började prata om spöken och skit. så trodde att vi skulle dö. Ville typ springa hela vägen hem!;) Väl hemma satt vi bara och samtalade och så, sen kom vi på att vi var lite hungriga så vi började med nudlar, jag började fundera vad klockan var igentligen så jag vände mig om och kollade på klockan och då var den 4 :O förstod verkligen inte hur tiden hade kunnat gå så fort. Så vi åt nudlar och så och kom inte i säng förens 5 :/ Och jag måste tillägga att det absolut inte var en skön natt, för vi hade glömt att hämta extra täcket som låg i pappas säng och där låg ju han och sov så vi var tvungna att dela täcke:O AS jobbigt! Nathalie slet av mig det så jag vaknade på natten så hade typ täcke på halva kroppen:/ så svepte in mig i en filt!:) Men sov ut nu på morgonen så det var ju skönt iallafall. Bara ett problem.. jag kommer aldrig kunna sova inatt =/ menmen.. det ska säkert gå..

Nu ska jag gå och se en film med min mamma och  ta det lungt. ska dricka en smoothie;) mums! Sen sova tidigt om det går.


tjollavippen

emmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0