whatever it takes..

Idag började skolan inte förrens 8.50, riktigt skönt!, men jobbig dag ändå. Har haft först spanska sen hål i typ 3 timmar, under den tiden hängde jag, julia & miller runt på stan. Käkade på max, sen la jag undan en fin kofta på HM som jag vill ha. Alltså jag har lovat mig själv att verkligen försöka spara pengar nu, till stockholmsresan och sen om jag ska utomlands. Men om jag ska vara helt ärlig så går det verkligen rent åt helvete. Hittar massa nya saker som jag vill ha hela tiden! Men den här tröjan får bli det sista köpet;p

Sen efter stan så gick vi till skolan och hade idrott sen hål i 1 timme och sen bild ända tills 5 :O fick börja med lera på bilden, haha det är ju fan svårt. men det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara iallafall! Jag håller på att göra en hund i lera ;s förstår inte hur jag kunde ge mig in på nått så svårt.. men det blir säkert bra :S
Efter skolan for jag och tränade med carro, duktiga tjejor!:) Snart ska jag på kalas och tjocka, haha så träningen gav inte så mkt, men bättre än om jag hade skitit i det iallafall!=)

Alltså skolan just nu.. - det är omöjligt! Jag förstår inte hur dom kan tro att vi ska orka sådär mycket. Det är seriöst nya saker hela tiden. Helt sjukt! Jag är typ grinfärdig hela tiden för att det är massa att göra. Och sen blire att man inte orkar så då skiter man i det och får jävligt dåliga betyg, hur kul är det!!? För iaf jag kan bara koncentrera mig på en sak åt taget. Så jag hinner verkligen inte det här.. Förr tyckte jag ändå att jag var ganska bra i skolan, men nu.. ja, jag förstår ingenting och jag är efter i vart enda ämne! :/ orkar inge mer! blir galen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0