when the night come´s

Dagen började med att jag försov mig :/ inte så bra, hann iallafall med bussen så det var ingen vidare fara:) Jag och Sanna gick runt på stan och kikade runt lite, köpte mig en t-shirt från vila -200kr inte så jätte dyrt ändå. Lite senare tog jag och sanna bussen hem till mig. Färgade Sannas hår, det vart jätte fint.

Där vid 5 började vi laga middag, helt ärligt så smakade det skit, för vi skulle hitta på nått eget och det gick ju som det gick :/ så fick oss knappt nån mat. Under den korta matstunden började vi smådricka lite och helt plötsligt så ryckte det i dörrhandtaget... Sanna vart så rädd så hon tog både sitt ölglas och sin ölburk och skulle springa iväg men så halkade hon och gled över hela golvet så hon spillde ut allting. Medans jag satt där helt chockad, full av skratt och dum. För jag tog min ölburk och satte ner den i en påse som stod på bordet. Hur smart är det:O? hahahaa. aja fick oss ett gott skratt iallafall.

Nu för en liten stund sen satt jag och skrev lite på min engelska sak som ska vara klar och så skulle jag skriva - I got insane, men istället så sa jag - I got inscest. HAHAH;p skrattade så vi höll på att dö! sån humor har vi;)

Jaa, nu är klockan snart 3, så det är nog bäst att vi går och sover snart! Så man orkar leva imorrn. Godnatt, dröm söta drömmar;)

peace
/emmas


Kommentarer
Postat av: CarroP

Vilken engelska grejj snackaru om?;)

2008-02-02 @ 22:12:26
URL: http://carrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0