22/1

Uusch, snart måste man börja gå till skolan :/ men har sovmorgon så det är iaf positivt! Just nu har vi hur mkt som helst i skolan :S förstår verkligen inte hur dom har tänkt att vi ska hinna med det! vi har spanska prov på onsdag, svenska inlämning på torsdag, historia inlämning på torsdag, engelska glosor tills på torsdag + att jag ska ha läst typ 120 sidor i min engelska bok :O nåja, finns inget man kan göra åt saken bara att plugga på fastän det är jävligt jobbigt... Igår var jag och Nathalie och gick på en promenad med hennes lillasyster Hanna :) -väärldens sötaste barn. Jag LOVAR;) Idag har jag dessutom sånt här samtal med syon, ska välja mina individuella val, har inte bestämt ännu vad det blir men får hoppas på att det blir bra;p Nu ska jag inte skriva nå mer ska gå till bussen snart. Hare!:)

peace!
emma stenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0