26 jan

Igår hade jag och carro myskväll, vi såg walk the line som är en jäävligt bra film och käkade massa godis och popcorn, - väldigt gott! ;) haha, vi fick oss många skratt åt hennes lillasyster Nina, så söt och rolig hon är! det är inte klokt!:) haha nåväl.. Carros mamma körde hem mig vid halv 2. Då jag kom hem såg jag en bit av i´m a legend men vart för trött så jag gick och la mig. Såg klart den idag, jag brukar inte gilla såna där filmer men den var faktiskt riktigt bra!:) skulle gärna se om den. hm.. har ätit pizza till middag idag ;p TJOCKT men väldigt gott!;p haha.. ååh, vi ska till stockholm med klassen i maj, håller verkligen på att längta ihjäl mig! Jag, Carro Julia, Julia & Linnea ska mest troligt stanna kvar i sthlm över helgen!:) GUD så kul jag tror att de kmr bli!.. haha, fast är dock otroligt orolig redan nu för hur det ska gå att hitta på arlanda. menmen.. ska inte tänka mer på det nu! Nu ska jag ta och se en film med min pappa och tobbe. ha det bra!:)

peace
/emmas


Kommentarer
Postat av: linnea ^_^

Walk the line är typ världens bästa film :D

2008-01-26 @ 22:47:35
Postat av: nathalie

haha det är hur lätt som helst att hitta på arlanda så oroa dig inte

2008-01-29 @ 00:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0