27 jan

Idag har det varit en ritkigt skön dag jag sov till runt 2 någongång sen gjorde jag plättar till lunch och gick och duschade åså, sen packade jag mina saker och for till mamma.. alltså jag gör verkligen aldrig någonting kul på söndagar. Fast det är skönt att ha en sån där dag då man kan gå runt i en stor t-shirt hela dagen och bara ta de lungt och itne göra nått;p Tror att jag håller på att bli sjuk, för i morse då jag vaknade hade ja verkligen jätte ont i halsen, och nu sitter jag och fryser jätte mkt, så ska hämta täcket och slå på en film och mysa med min mor ett tag :) Det här är en sån där dag då jag verkligen hade velat ta ett bad.. men kan inte göra det för vi har inget jävla badkar här hos mamma :( väldigt jobbigt. aja, får nöja sig med en varm dusch.. 

peace
/emmas
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0