the day

lördag 12/1
Dagen började dåligt! jag hade äntligen tänkt köpa mig en väldigt efterlängtad vågtång, och hade pengar för en gångs skull dessutom. Men självklart så var den slut på precis varenda affär :O OTUR eller vad?! Lite senare på dagen kom Nathalie.. vi började göra oss i ordnings inför party;) När vi väl var inne i stan så stod bussen där som vi skulle åka med och precis var påväg att fara men vi hann! så vi tänkte "åh gud vilken tur vi har" men det var allt annat än tur för vi hade nämligen hoppat på fel buss, den for åt helt fel håll >,< Vi hoppade av så fort vi kunde och började kolla när nästa buss in till stan gick, men gud så lyckat... den gick inte förrens om 50min! Så vi började traska mot Statoil där min farfar skulle hämta oss. Förstår ni vilken otursdag jag hade! :/  Under resten av kvällen var vi först på klintbacken en stund, sen gick vi ända till porsön!
- Vill påpeka att det var väldigt ansträngande! Kändes som att det tog ett bra tag..
 Efter vi hade varit på porsön för vi till Bernäset och var där ett tag. om man bortser från all min otur så var kvällen riktigt lyckad faktiskt :-)

peace
/emmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0