1 april

Jaa idag är det väl meningen att man ska driva med alla;) fyfan vad kul! XD Fast är man sämst i världen på att ljuga så kanske det inte är en speciellt lyckad dag. Nåja, jag kan ta och meddela att Nationellaprovet i  SvenskaB (den skriftliga delen) är gjord nu och jag tror då att jag får godkänt iallafall vilket är huvudsaken. Klart att det är roligt att få bättre, men jag är ändå nöjd med min insats och man vet ju som sagt aldrig vad man får för betyg. Det fanns 9 ämnen man kunde välja mellan och jag valde "nr8 -ljuset i biosalongen" eller nå sånt hette den. Man skulle skriva en krönika om en film som hade påverkat en på ett speciellt sätt, som man tycker är bra och varför. Jag valde såklart att skriva om American history x för att den är så sjukt bra, och kan mycket om den. 

Skolan är slut för idag, och nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Fast jag tänkte att eftersom jag bor i stan nu så kanske jag borde ta och kila in en sväng på stan och införskaffa något nytt till garderoben i klädväg, eller varför inte ett par söta skor?!=) Ska försöka att inte slösa upp alla pengar på en gång den här månaden så om det blir något nytt, får jag nog nöja mig med något från gina... -billigt och bra!

Gör mig en tjänst... -Njut av det härliga vädret idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0