10 april

Igår var dagen då man "egentligen skulle festa".. i stort sett alla gjorde då det iallafall, men inte jag! Jag tog det hur lugnt som helst och bara myste på och smaskade i mig godis och diverse andra godsaker. : ) Idag har jag ingen aning om vad som händer, jag känner bara för att ta det lugnt idag också, kanske umgås med någon och se film och sådär. Orkar iallafall inte festa. Fast med mig vet man aldrig, jag kan vara hur seg och lat som helst ena sekunden och sen nästa så är jag totalt taggad på fest;) Så man ska väl inte säga för mycket antar jag. 

Morgondagen är iallafall planerad. Jag, Nathalie och Jon ska ut med skotern på dagen med min far och hans homies. Sen ska han ha party hemma hos sig och grilla och sådär, så vi ska äta och vara där på party, sen får man väl se om det blir att vi stannar kvar på kära bergnäset eller om vi far iväg på något annat galej. -Jag tror iallafall att det kommer bli trevligt att som få vara hemma, för påskhelgen känns ändå som en "familjegrej" trots allt.

Nu ska jag städa undan här hemma för det ser förjävligt ut! Kläder över hela golvet, massvis av skor som står precis innanför ytterdörren så man knappt kommer in, sopor och tusentals grejer. Så det lär väl ta sin lilla stund. Sen kanske man bjuder över någon på middag eller något för det blir att vara ensammen ikväll.

Nåja, GLAD PÅSK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0