12 april

Jag kan inte sluta tänka på att det faktiskt är sommar snart :) Sommaren förra året var sjukt rolig och otroligt händelserik. Och tro mig den här sommaren ska bli ännu bättre! Det är en riktigt skön tid där både en hel del festande ingår, fara och tälta, bada, sola och ja allt sånt där underbart :) Det går inte att förklara hur mycket jag längtar.. har just kollat igenom alla sommarbilder på min dator och GUD så härligt det ser ut på precis varenda bild! Det kommer upp en himla massa roliga minnen ;) -fan.. vad jag vill ha sommar :)

  

Kommentarer
Postat av: pickis

ååh vilka härliga bilder, vill ha sommar nuuu!!! :)

2009-04-14 @ 17:54:51
URL: http://michaelaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0