19 april

Mitt i allt kom jag på att det just nu endast är en vecka tills jag åker till Krakow (som ligger i polen). Shit, det är helt sjukt för jag har gått och trott att det iallafall har varit minst två veckor kvar. Men nä, tiden går så sjukt snabbt ibland. Jag har väldigt blandade känslor om den där resan ska ni veta. Jag känner mig både förväntansfull och skit taggad, men samtidigt vet jag att jag kommer få uppleva en väldans massa tårar, sorg och ja jag vet inte... väldigt mycket blandade känslor iallafall. Så det är skit svårt att säga om det ska bli kul eller inte.

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade underbart sköna säng så man orkar med en dag i skolan med plugg, plugg och åter plugg. Nåja, det är skönt då skiten är bortgjord.
Nattiatti.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0