20 april

Fan så duktig jag är. Har just kommit hem från en långpromenad med sanna och min hund. Började att promenera från mig (vid statoil) sen vidare till min mormor som bor på malmudden och hämtade min hund, sen vandrade vi vidare och gick runt den där stora sjön som är där bredvid och förbi på östermalm hos nathalie och jon hann vi en sväng också och sen vidare tillbaks hela vägen :) har promenerat i sammanlagt 2 timmar, jag känner mig förjävla bra ;)

Nu ska jag ta tag i lite plugg tråkigt nog men det är ju sånt som ändå måste göras förr eller senare så lika bra att göra bort skiten. Sen om det inte blir allt för sent ska jag nog ta mig en bastu och göra ansiktsmask och sånt myspys:) Först av allt ska jag koka mig en kopp smarrigt efterlängdtat te ;) - MMmmmmm


Kommentarer
Postat av: sanna

Japp, och idag blir det mer hårträning ;p

2009-04-21 @ 12:22:45
URL: http://www.sannaaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0