21 april

I morse då jag klev upp såg jag ut som en vissen blomma. Har sovit jätte dåligt inatt, och gott folk... på mig syns det då jag har fått för lite sömn, jag ser totalt döende ut. Tur var det att jag hann få i mig några koppar te innan jag drog mig mot skolan (vilket kändes fruktansvärt jobbigt). Väl i skolan var det riktigt trevligt, jag tror att carro också var lite trött idag för detär då jag och Carro verkligen är på g med vår härliga humor;) Jag hann deppa till igen då jag gick för att ha livskunskap medans många andra slutade för dagen och gick hem eller skulle gå på stan i solskenet. Men då jag väl kom till lärkan så då hade jag ingen lektion. Satte mig ute och njöt av solen med Bellabus och hennes kompis ett tag innan jag pallrade mig hemmåt.

Jag pluggade, bakade sockerkaka, lagade middag, diskade, städade och ja jag vet inte hur mycket nytta jag har gjort egentligen :) Sen vid åtta tiden så kom Sanna till stan och vi gick våra  nu mer "dagliga runda" med som är runt sjön där vid malmudden. Var väl och promenerade i en timme kanske och det känns otroligt skönt nu såhär efteråt. Kommer nog sova gott! Ska ta en dusch nu och sen smörja in mig med lite brun utan sol så jag förhoppningsvis blir lite brun iallafall. För just nu lyser det om mig för att jag är så fruktansvärt vit! Tur som det är så ska jag och Carro sola imorgon så man får en färg som håller i sig lite längre..

nu börjar jag bli trött, så Godnatt gott folk!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0