23 april

Känns tråkigt att även den här kvällen måste spenderas med en massa jävla pluggande. Ska skriva en rapport som är otroligt svår + att jag ska gå en lång prommis med Sanna som vanligt. Det är ju inte tråkigt men det där förbannade plugget, suck...

Nu är det verkligen inte länge tills vi anländer till Krakow, har fått veta att det finns ett köpcenter där som är 7 våningar och två med bara skor : ) jag hoppas att det finns någon edhardy butik där för då jävlar ska jag shoppa!:) Ed hardy måste ha det finaste sortimentet i hela vida världen, mmmh jag bara älskar deras linnen (speciellt dom långa varianterna).

nä nu måste jag sätta igång med plugget.
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0