25 april

Jaha... nu var den här fredagen slut.. :p Kvällen har ändå varit trevlig även om den slutade rätt tidigt.. Har åkt bil (raggat omkrin på stan osv) jag vet gott folk... det låter inte så kul men det var faktiskt det ;p Umgåtts med Elin och varit en sväng på en svensexa :) Har även hunnit med att träffa mina kära Michaela och Nahalie och deras karlar Kristoffer och Jon :D Trevliga prickar det där.. jag diggar er som faaaaaaan;) Ah jag har otroligt trist just nu... är för pigg för att sova, och för seg för att göra något.. men det enda vettiga är väl trots allt att bädda ner sig i sängen. Imorgon ska jag ändå upp typ vid 9 tiden för jag ska nämligen hjälpa min morfar att flyttstäda, fyfaaan vad tråkigt... men man måste ju ställa upp. Imorgon vet jag ännu inte vad som händer men känner att jag vill göra något kul då jag far på söndag från luleå till Polen. Ska bara vara borta i en vecka, men skitsamma nu är jag döende.. ska sova nu..

Godnatt era gamla hönor från jerusalems trakter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0