5 april

Tråkigt nog är helgen slut nu i stort sett, och skolångesten börjar komma. Har både skriftligt och muntligt prov i spanska och jag är nervös som ett as + att jag måste spendera PRECIS hela kvällen till att plugga. Hade kanske egentligen velat ta en promenad på isen, eller mysa och se film, ta fina bilder ute i vädret eller vad som helst.. Nåja det går inte för sig.. måste lära mig att sluta drömma mig bort hela tiden och inse att vissa saker måste faktiskt göras, hur tråkiga dom än är.

Fredagen spenderades med mina kära vänner Elin och Sanna. Vi gjorde inte alls något speciellt, skjutsade fyllesvin och sådär.. låter kanske inte så trevligt, men det är ganska underhållande att se hur alla berusade människor beter sig. Och förmodligen så beter man sig likadant själv också. (tragiskt nog)

Igår (lördag) var jag med mitt andra lilla gäng på östermalm och småfestade och hade det riktigt trevligt ändå. Lite senare på kvällskvisten så ringde vi en dyr förbannad taxi och for till stan på partey. Men det var ändå rätt så trevligt där borta, så det gjorde inet så mkt att vi la ut lite pengar på en taxi. Slösade som vanligt upp pengar på onödiga saker.. tvingade med mig Nathalie till statoil för att jag skulle bjuda henne på en korv och mig själv då + att jag promt skulle ha tuggummi. Då jag kom fram och skulle betala så fungerade ju självklart inte mitt kort. Det måste ha avmagnitiserat sig eller något.. så jag tjurade genast ihop och blev småsne. Nathalie fick då ta fram sitt kort och betala grejerna så det blev inte så mycket bjudning för mig ; ) kanske är så man ska börja göra i framtiden, snika på andra. Nä, det skulle jag aldrig kunna göra. Får typ dåligt samveta bara av att låna 50kr.

Nu ska jag packa klart mina saker för att sedan fara till min mamma.

Ciao.. / trött och sliten tej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0