6 april

WTF säger jag bara... jag är tröttare än tröttast just nu och känns som att jag skulle kunna falla ihop och dö på fläcken precis när som helst. Känner mig allmänt uppsvälld och äcklig och det är ju inte något plus i kanten det heller.

Jag har ingått i ett nyttighetslöfte med Carro, Bella, SaraN och Linnea. (det innebär inget godis, chips eller liknande på vardagarna). Vi får se hur det kommer gå med det men jag ska verkligen försöka hålla det! Var och handlade på Willys för någon timma sedan och jag fastnade såklart på en gång vid choklad-kakorna som bara lyste som om dom var gjord av guld där i hyllan. Jag knackade mig ganska snabbt i huvudet och stället kom jag hem med en förpackning vindruvor.
-Bra va!?;)

Kvällen har inga som helst planer och det känns riktigt skönt :) Jag ska göra mig en kopp kärleks te, ta mina vindruvor och slå på en film och bara mysa. För en gångs skull så finns inte det där förbannade pluggandet, och det känns skönt, otroligt skönt!


adios!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Duktigt med vindruvorna! ;D

2009-04-06 @ 20:47:02
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Sara N

Hejja hejja!

2009-04-07 @ 18:08:01
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0