Krakow here i come!

Idag klockan 20.00 går tåget till stockholm, sen flyg 2 timmar så är jag framme i Krakow (Polen). Jag har börjat få resfeber eller något för jag känner mig jätte varm och super pirrig i magen. Jag har nyss varit och köpt lite saker till tåget och så jävla likt mig.. alla andra kommer förmodligen ha tagit med sig en lite smart matsäck på tåget typ (juice, mackor, drickyoghurt osv) men där kommer jag komma med en cola och två förbannade ölkorvar;D haha! men det är gott!

Vi ska få besöka massvis av fina byggnader och se gamla kurkor som tydligen ska vara skit fina, sen har man ju såklart fritid också då man kan göra lite vad man vill. Det finns också ett 7-vånings shoppingcenter i Krakow, och det ska jag garanterat besöka!:D Samtidigt kommer man nog få uppleva mycket tårar och sorg då vi ska besöka Förintelselägren. Men samtidigt så är det nog en fantastisk upplevelse att vekligen få bekräftat att något så hemskt har funnits.



 

Önska mig lycka till!:) kommer sakna er alla även fast jag bara blir borta en vecka..
Puusss!

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah, men shit.. ölkorvar! :p

2009-04-26 @ 18:06:01
URL: http://idelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0