19 augusti

Sorry.. Jag har glömt/inte haft tid att skriva nå i bloggen på senaste men jag ska bättra mig, i promise;). Kan ju ta och meddela att jag besökt tandläkaren igår och jag hade inget hål eller minsta lilla fel på mina tänder. Det kändes fruktansvärt skönt eftersom jag har min lilla tandläkarskräck... om än den inte är speciellt stor så är tandläkarbesök inte nå vidare populära hos mig.

Jag har också hunnit med att göra nagelförlängning och det blev riktigt fint den här gången. Det var Mickis som gjorde dom på mig och då blev det alltså gratis för mig;) Jag kan lägga upp bild då jag hittar min j*vla usbkabel till kameran.

Ikväll är det onsdagsklubben och jag måste ju erkänna att det hade varit riktigt skojj att gå ut en sväng och bara härja omkring men nepp det blir inget utav det..  Nu ska jag kila ut på en lång prommis med hunden och sen blir det att ta en dusch, eller kanske ett vaaaarmt bad, det kändes väldigt lockande;). 

ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0