23 augusti

Jag måste ta och erkänna att det inte känns speciellt taggande med skola imorgon. Det hade varit riktigt skönt att få ledigt några veckor till, men det känns iallafall bra att första veckan blir relativt lugn:) Det enda positiva är väl att man ska få träffa alla igen.. För jag har verkligen varit jätte dålig på att hålla kontakten med många i klassen.

Igår spenderades kvällen i piteå och det var faktiskt trevligt.. Det var jag, elin, björn, johanna och johan. Vi for runt och cruisade omkring och jag och Elin tog det lugnt:) Det konstiga är att då vi var framme luleå då det bara var jag och elin så började det plöstligt hända en massa spännande saker;) kan inte riktigt gå in på vad men det var kul iallafall. Jag fick mig en hel del skrattanfall, dom kan ha berott på att jag var en aning övertrött också menmen..

Nu ska jag strax bege mig mot sängen så man orkar upp till skolan imorgon och inte är allt för trött.. Hela sommarn har jag sovit hela dagarna men nu är det färdighaft. Klockan står nu ställd på 07.00 och det kommer förmodligen inte vara speciellt lätt att ta sig upp. Nåväl man får helt enkelt göra sitt bästa!


Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0