3 augusti

Den så kallade partyhelgen är nu över och jaa.. man har fått uppleva ett flertal olika saker, både bra och dåliga. Men det är väl så det är så det är en riktig party helg. Man kan ju som inte förvänta sig att det bara ska hända bra saker. Nåväl, min gullemickis och hennes karl for till stockholm tidigare idag och det känns faktiskt förjävla tråkigt måste jag erkänna. Skulle hellre vilja att dom var hemma. Men dom blir bara borta 1 och en halv vecka så det ska jag nog klara.

Har iallafall bestämt mig för att fara och tälta tisdag och onsdag på skvalpen med familjen. Jag har inte varit där sen jag kanske var 5år så det ska bli kul. Alla säger ju att det är så fint där och det tror jag absolut att det är. Jag får väl meddela er om vad jag tyckte om stället sen, och förmodligen ladda upp några bilder. Kameran kommer nämligen vara fullt laddad!



Nu väntar den nybäddade och förbannat sköna sängen.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0