8 augusti

Jag är helt förvånad:O Min lilla misse brukar aldrig vara kelsjuk utan är helst för sig själv och är i lite skymundan.. Men nu, tro det eller ej så ligger hon i min famn och gosar och spinner som aldrig förr. Katter är mysiga och fantastiska djur;) i love them.

Gårdagen spenderades med Nathalie, Joel och Olivia. Vi åkte runt i bam;en och chillade gärnet.. (om man nu kan säga så) ;). Fastän mestadels av kvällen spenderades utanför eldpipor i hopp om att få klartfixat en bil så var det kul. Fast det är ju klart.. om man har trevligt sällskap så är det kul vad man än gör. Även om man bara sitter och tittar på stjärnorna så är det kul. Det är vid sådana tillfällen man vet att man umgås med rätt personer:)

Jag känner mig på fantastist bra humör idag, vilket jag inte alltid brukar göra;) haha.. Det är väl bara att bege sig ut i solen en liten stund till nu innan det är för sent. Senare ska jag börja röra mig mot östermalm och mata Nathalies och jons katter så dom inte svälter ihjäl.

tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0