12 februari

Jag har just upptäckt hur många saker det är som jag verkligen vill ha ; ) haha det är mestadels kläder.. åhhh jag vill typ ha massa adidas tröjor och hummel tröjor, har kommit så himla fina nu. Men om det nu blir någon ens så blir det då inte mer än en och det är för nästa studiebidrag. 700kr/st så det är ju ändå rätt mkt pengar, sen har jag ju mina utgifter på naglarna också varje månad.. ca: 400kr. Huhh.. jag önskar bara att jag kunde vinna på lotto eller vad som helst, JAG VILL HA PEENGAR! fyfan vad kul att bara få unna sig en massa saker.. nä slut på drömmandet. Ska hoppa i duschen nu och sen ska jag ta äckelbussen till Sanna och kanske kolla någon film, sen blire att ta äckel bussen hem igen för att sova.. Ska kliva upp 7 imorgon även fast jag egentligen börjar 12, bara för att gå på "extramatten". Förstår ni hur bra jag är då!? fast jag måste jag har nämligen prov på tisdag i matte b, och shit vad svårt det är :O nä nu blev jag nervös redan nu bara för att jag började tänka massa på de. Duschen is waiting
    
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0