15 februari

jag har inte skrivit någon blogg nu i helgen så jag får väl ta och berätta lite om de lilla som har hänt :)

Fredagen började som en ren jävla skit dag, ingenting gick som jag ville och då vår idrottslärare ropade att det var 3 minuter  kvar av lektionen så kommer bollen till mig och bang, tre fucking naglar gick av.. Så himla typiskt.. kostar 100kr/nagel att laga så alltså 300kr + att jag måste fixa till alla så typ 600kr blir det sammanlagt. Jag blir så trött, funderar faktiskt på att ta bort min nagelförlängning nu börjar bli less, kan ju faktiskt lägga pengarna på något vettigare istället. Jag behöver tex: mjukisbrallor, underkläder, smycken och någon ny partyklänning. Nåja, senare lagade jag och Sanna mat hemma hos henne sen hämtade Elin upp oss så blev det att åka lite bil och sådär. Igår (lördag) hände det ingenting typ, jag och sanna tog en lugn kväll hemma hos mig och kollade lite film och åt massa gott, det var mysigt : ) Nu ska jag strax ta ett bad, sen blir det helkväll med matteboken och geografin. Tråkigt men sånt som måste göras.

nå tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0