17 februari

det här är en sån där jobbig jävla dag för mig då allt är skit, ingenting är bra! mitt hår är cp, finns inget att se på tv, det suger att sitta vid datorn, har ingen film, känner mig äcklig av någon konstig anledning osv osv.. fan också! jag skulle bara vilja lägga mig ner och dö för stunden, fick värsta gråt utbrottet för ett tag sen, började gråta helt utan anledning..
haha fan alla måste ju undra vad jag har för fel egentligen ;)  Nu ska jag försöka göra något åt den här piss kvällen! (om det nu går)

- har inte varit med nathalie och michaela på evigheter känns det som.. det suger det också!!

sådärja.. nu har jag delat med mig av denna äckliga dagen. haha : )

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0