19:e februari

Nu mina kära vänner kan jag ta och meddela att jag har skämt ut mig ;) Efter många om och men så tog jag plastpåsarna som vi håller på att sälja, och gick till grannarna och plingade på.. haha uschh sånt är de värsta jag vet. Man känner sig så himla töntig och stå där och predika om vad man nu säljer. Nä huvva, men jag är iallafall nöjd att jag gjorde det, så nu har jag 120kr extra : ) - är fan hel nöjd att jag ens vågade! aja, nog om det.. imorgon har jag prov i matte b så det blir väl en till kväll med stenplugg.. känns inte speciellt lockande att sitta med matteboken istället för att typ se en film och bara mysa. Kommer sitta där på provet imorgon som ett frågetecken hur som helst, har sjukt svårt för matte men får försöka göra mitt bästa. Men först ska jag ta ett bad och ta det lite lugnt, det är så sjukt skönt.. fast jag badar aldrig mer än typ en halvtimme, blir less så snabbt.. Nåja, ha en bra kväll ni för det kommer jag inte ha ; )

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0