22:a februari

Den här dagen har inte bestått av speciellt mycket, haha jag vaknade så sent som 4, men behövde sova för det blev rätt sent igår, elin körde hem mig där vid 5 kanske.. Så då jag vaknat packade jag ihop mina grejjer och for till min kära mamma : ) har varit med Emmsi på statoil och hållt henne sällskap medans hon åt en korv och handlade lite. Fick veta att hon ska flytta till huset bredvid mig och bo där iallafall ett tag : ) Gud så trevligt, då har man nära hem om man ska och hälsa på där! Nåja, nu ska jag baka en kaka, blir väl kladdkaka bara för att det är så gudomligt gott : )

Nu är det såhär att jag är i ett stort val och kval om jag ska fortsätta färga mitt hår som på den här bilden, eller om jag ska testa något nytt. Ska jag behålla den här färgen eller inte? : )

  
ciao

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tycker att du passar jättebra i mörkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0