24:e februari

Idag är det den 24;e februari alltså fettisdag då man ska äta semlor, men jag kan som inte förstå varför man just ska äta semlor egentligen. Det finns ju bakverk som är 1000 gånger godare, exempelvis wienerbröd ;) MUMMA! Semlor är en torr bulla med ett aldelens för tjockt lager med grädde.. och mandelmassan är som pricken över i;et på hur illa det smakar. Tur att man inte blir tvingad till mycket här i livet ;p Men jag har ändå tjockat i mig både tårta, och diverse kakor för det är min mors födelsedag idag, 39år gammal..Så vi har haft främmande i stort sett hela dagen av hela släkten.

Sitter och kollar på massa fina tatueringar som jag mer än gärna skulle ha ; ) men grejen är den att om jag nu skulle tatuera mig så skulle jag aldrig kunna bestämma vilken av alla dessa.. nä fyfan vilken besluts ångest jag skulle ha. Men jag är mest inriktat på antingen något "old school aktigt" eller japanskt :) menmen.. slut på drömmandet, finns inga pengar till det och en väldigt motvillig mamma. Inte så länge tills jag fyller 18 så får väl fundera tills den dagen kommer=p Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova som aldrig förr, är verkligen döds trött.

ciao : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0