26:e februari

Idag har varit en super dag, även fast jag varit så trött så ögonen knappt har hållt sig öppna, på det har jag sett ut som ett slitet troll men ändå har dagen varit perfekt ; ) det måste vara det underbara vädret som gör att man känner sig som så "lycklig" eller vad man ska kalla det, det är en så himla behaglig känsla då man kliver upp och solen lyser, sen är det ju inte så fasligt kyligt heller, typ -7 : )

Nu har jag just kommit hem.. har varit och hjälpt min söta mormor lite, skottade hela deras altan som var förbannat jobbigt, det gick skit bra till en början och jag kände mig så jävla duktig, men sen ställde jag mig på nå mupp sätt så jag fick jätte ont i ryggen. Men det var ju inte något nytt, jag lyckas alltid med något. Sen masserade jag henne i 40 min och gick ut med Julius i en halvtimme, hon förklarade hur snäll jag var i säkert 10min efteråt, haha sen skänkte hon även 100kr till mig som var väldigt behövligt! Dum som jag är så hade jag glömt att studiebidraget kommer imorgon så då blir det en snabbsväng på stan efter skolan. Man måste ju shoppa något snajsigt till kvällens bravader.
 Ska koka mig en kopp the nu, sen är det nog dags för sängen så jag är piggare imorgon -det är ju trots allt fredag då och ni kan ju lista ut vad det innebär;)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0