den efterlängtade helgen är här;)

SJUKT SKÖNT MED HELG! Fredagar brukar ju många laga gomiddag och duka fint osv, det brukar jag/vi också göra. Men idag kändes det jävligt jobbigt, är ensam hemma så finns ingen som kan göra något åt mig och känns tråkigt att sitta och äta gomat helt själv.. så det fick bli en hemmagjord hamburgare, men den blev rätt god måste jag säga. : )  Yeppyepp, det här är en sån kväll då man har för mkt tid.. sminket är redan klart och klockan är bara typ 6. nåja, får väl sitta och platta mitt hår tills det går av eller något för att fördröja tiden. Klockan åtta påtta lingon råtta kommer Elin och Robin och hämtar upp mig, sen blir det att... haha ja åka bil gott folk. Kom på att jag kan diska bort äckel disken så går tiden lite fortare iallafall. Trevlig helg allesammans :D

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0