helgens bravader

i fredags blev det att åka bil en hel del, med Elin och Sanna och folk som åkte då och då, det var trevligt! : ) Jag gillar som att åka bil och lyssna på music då det är mörkt ute, det är så mysigt. Nåja, vi besökte någon fest också men det blev inte en sån lång vistelse där.. Igår var jag och Nathalie my baby och fixade hennes mamma inför party, lockade håret och allt, hon måste ha varit den snyggaste den kvällen -helt klart ; ) Vi for till mig lite senare och lagade middag, eller middag kanske man inte borde kalla det egentligen (nudlar & trocadero) haha, det smakade skit jag kan ju ta och berätta också. Miiickis kom mot kvällskvisten och då blev vi som taggade på att hitta på något så vi satt där och som små förberedde oss för party, sen efter vi hade suttit och varit taggade ett bra tag så kom vi fram till att vi nog inte orkade fara någonstanns för att det hade hunnit bli så sent, dessutom så tog vi oss ingenstanns. Så vi poppade popcorn och skippade ölen och tog ett glas med gammal hederlig trocadero istället :) - och kvällen blev lika jävla trevlig för det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0