söndag :)

Nu har det gått och blivit 1:a februari, är på sjukligt bra humör just nu alltså : ) måste vara för att det är så fint väder ute, shit vad det ser härligt ut.. Den här dagen som skulle bestå av pluggning för mig men jag måste nog ta en ispromenad! Har hittat ett par as snygga skor som jag funderar på att köpa.. blev kär i dom!=) kolla hur snygga dom är; 

Nää nu ska jag ta mig en kopp varm nyponsoppa, sedan blir det nog en sväng på isen, hade varit sjukt nice att åka skoter, grilla hamburgare på isen och bara mysa på.. men det hinns inte med, så får ta det nästa helg möjligtvis : ) Måste bara säga det : fyfaan vad lycklig jag känner mig just nu : ) så himla skönt att allt är så bra! det finns ju anledningar till det, men en är nog att jag ska fara till min pappa idag : ) ska bli kul, det känns som att det är åratal sen jag träffade honom, även fast det inte alls var länge sen, ca: en vecka sedan. Nåja, nu väntar spanskan..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0