11;e januari

idag är det söndag.. förjävla skönt;) ska bara sega omkring hela kvällen och pyssla på. Borde städa lite, men det känns faktiskt för jobbigt, lovade Nathalie och Jon att göra lappar till deras dörr och brevlåda,. men nu fick jag veta att vi inte ens hade den där maskinen kvar hemma. Så det var ju inte så bra, men ska försöka lösa det ändå.

Mina naglar börjar se lite slitna ut nu =s och jag har inte tid för att fylla på dom förrens nästa måndag. Men ska försöka hålla dom i någorlunda bra skick tills dess. Jag vet inte vad det är för fel på mig men har jätte ont i hela kroppen känns som att jag har en sjuk träningsverk men jag har inte tränat på länge så det är inte det. Aja, det försvinner nog snart. Planerna för helgen är visst redan fixade.. Fick just veta att Mickis ska bjuda mig på en fylla : ) Så blir väl utgång då också, för de blev inte någon i helgen. Nu ska jag hoppa i duschen, sen fara och fika och hälsa på några med min mamma. Blir mysigt : )

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0