12;e januari

Måndag.. känns riktigt surt faktiskt, man är alltid så trött då, eller iallafall jag. Vaknade klockan 7 i morse och riktigt släpade mig till duschen. Fick jag för mig att jag hade feber, och jovisst det stämde. Låg hemma och vilade hela förmiddagen sen där vid 13.00 pallrade jag mig ut från lägenheten och gjorde ett prov i naturkunskap. Vet inte hur det gick men hoppas på ett bra resultat : ) Nu ska jag laga mig lite pyttipanna, haha vet inte vad tusan jag fick för mig att göra de för men så blir det iallafall ; ) kanske för att det är så smidigt. Kvällen är än så länge oklar, men ska iallafall plugga lite. Träffade Sanna en sväng idag, och bestämde att jag ska hälsa på henne på bredviken på onsdag  eller torsdag, blir nice : ) börjar vara ett tag sen man var där nu. Aja, matlagningen väntar. 

ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0