5;e januari

jaa nu sitter man här hemma och det är sjukt vilken ångest jag har att lovet typ är slut :( Inge kul alls.. Men Michaela muntrade upp mig med att vi borde göra något i helgen, så vi kom fram till att vi skulle gå ut, blir väl det gammla vanliga stället (anatolia) men det är som trevligt där tycker jag =) I lördags bastade jag, emma, lisette och tre grabbs, var sjukt skönt. Sen tog vi en sväng ut på anatolia. Jag har så jävla tråkigt nu så jag funderar på om jag ska fara till östermalm och hälsa på Nathalie och Jon. Lär ju vara roligare där än att sitta här hemma helt själv.. Ska hoppa i duschen nu och sen får jag se vars det bär av ;) 

var förresten och hälsade på min vovve idag;) han är så söt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0