7;e januari

Idag steg jag upp där vid 9 tiden även fast jag egentligen kunde sova hur länge jag ville ;) men måste vänja sig.. imorgon blire att stiga upp 7.. känns inte alls lockande men vad fan man måste ju. Efter jag hade käkat frukost och sett en film gjort mig i ordning och sådär for jag till Gossip för att fixa en av mina naglar som var helt total pajjad.. vet inte vad jag har lyckats med den var trasig en dag då jag vaknade på morgonen=s och jag menar.. i sängen finns ju inte så mycket man kan pajja den på. Nåja fick lite rabatt och sådär så blev ca 100kr, inte så farligt. Michaela kom instormandes då jag precis var klar, vilken tajming alltså. Så vi kikade runt en sväng på stan med Emmsi, Nathalie och Jon men var inte så kul så vi drog mot tuna : ) Carro (mickis lillsyrra) fyllde 16 idag så vi fikade och åt gomat där. MYYS.. Nu måste jag fanimej lägga mig, ska ju som sagt upp 7 imorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0